sobota, 17 sierpnia 2013

Treści do filmów

Mam tę przyjemność, że nie ograniczam się do pisania precli i mogę współpracować z twórczymi ludźmi, którzy robią coś tylko dlatego, że lubią. W dwóch linkach poniżej znajdują się filmiki. W obu przypadkach byłam autorką tekstu i lektorką.
1. Ten film powstał w ramach akcji “Nie bądź żbik – oddaj szpik”. Nie byłam jakoś przekonana do tego hasła, więc nie wykorzystałam go w tekście. Poza tym chodziło o to, żeby produkcja nie była przywiązana do jednej akcji, ale sprawdzała się też w innych sytuacjach.



2. Ten z kolei powstał na zlecenie byłego już dziekana Wydziału Filozofii KUL. Miał za zadanie promować kierunki działające w ramach tego wydziału: filozofię, filozofię przyrody, retorykę stosowaną i kulturoznawstwo.




Łatwo zauważyć, że nie jestem profesjonalnym lektorem. Profesjonalny lektor nie mieścił się w budżecie, zwłaszcza, że w pierwszym przypadku wynosił on 0,00 zł.
Za dwa te wytwory odpowiadają panowie z grupy Coolporterzy. W jakimś stopniu pomagałam im przy sporej części filmów, dostępnych tutaj. Najczęściej jednak była to pomoc w postaci wsparcia moralnego, udzielanego mojemu chłopakowi, który odpowiada za operatorkę i montaż.
Jeżeli masz pomysł na teledysk, reklamówkę, skecz czy cokolwiek, co chciałbyś nagrać, zgłoś się do nich.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz